معرفی چادر بازی کودکان

 معرفی چادر بازی کودکان

تاريخ : ۱۳۹۷/۶/۷

با اینکه علت این پدیده کاملا روشن نیست اما چادر بازی کودک از وسایل بازی بسیار محبوب در بین بچه ها بوده و هنوز هم هست!! گویی این وسیله تاثیرات جادویی بر روی بچه ها داشته باشد، تقریبا اکثر کودکان از بازی در یک چادر بسیار لذت برده و ساعت ها وقت صرف آن خواهند کرد. چادر بازی کودک در انواع مختلف و توسط شرکت های زیادی تولید و روانه بازار شده است. از شرکت هایی نظیر اینتکس گرفته تا شرکت های داخلی نظیر اِف آی تی ایران اقدام به تولید انواعی از این محصولات نموده اند. این محصولات همچنین با چندین ساختار تولید می شوند. برای مثال چادر بازی کودک اینتکس عموما دارای سازه های فایبرگلاسی و به صورت عصایی تولید می شود، حال آنکه اغلب مدل های ایرانی این محصول به صورت فنری هستند. از این محصولات می توانید به عنوان وسیله بازی کودک و یا جایی برای نگه داشتن اسباب بازی های او استفاده کنید.
 
چادر بازی کودک 

چادر بازی کودک ارزان

چادر بازی کودک عموما قیمت بالایی ندارد، چرا که متریال به کار رفته در آن ها نسبت به چادر های مسافرتی بسیار کمتر است. با این حال این دسته محصولات دارای بازه ی قیمتی متنوعی هستند. مدل های خارجی طبیعتا قیمت بالاتری دارند و کیفیت ساخت آن ها نیز بهتر است.  اما یک چادر بازی کودک ارزان را می توانید از مدل های ساخت داخل که کیفیت نسبتا خوبی هم دارند انتخاب کرده و با یک سوم قیمت معادل خارجی آن تهیه بفرمائید. قیمت چادر بازی کودک به شرکت تولید کننده، مواد مصرفی و عوامل دیگری بستگی دارد، اما در نهایت این محصولات را می توانید با قیمتی مناسب تهیه و به کودک خود هدیه دهید.
 
 

چادر بازی کودک اینتکس

اینتکس چندین مدل چادر بازی برای کودکان تولید کرده است. یکی از این چادرها مدلی با کد 45642 است که با طرح قلعه و پرنسس برای کودکان طراحی شده است. سازه این چادر عصایی بوده و ستون هایی از جنس پلاستیک دارد که با چند رابط به هم متصل می شوند. ارتفاع این چادر به یک متر نیز می رسد و از این جهت فضای خوبی برای کودکان ایجاد کرده است. چادر بازی کودک اینتکس پوششی از جنس پی وی سی است که بر روی سازه پلاستیکی آن کشیده می شود و یک درب و یک پنجره نیز برای آن در نظر گرفته شده است.