چادر مسافرتی fit- شرکت فخر ایران

 چادر مسافرتی fit- شرکت فخر ایران

تاريخ : ۱۳۹۸/۸/۱۰

 بنیانگذار شرکت fit در ایران شادروان سید فخر الدین احمدیانی بوده است که زحمات بسیار زیادی در راستای تولید و عرضه پارچه و چادر های مسافرتی در ایران کشیده اند و تحول صنعتی این کالا را در ایران مدیون زحمات ایشان میباشیم، برند fit مختصر شده از اسم ایشان بوده که در واقع از کلمات fakhr iran tent نشات گرفته است.
شرکت فخر ایران (که به اختصار به آن fit می گویند) بیش از نیم قرن است که در حیطه تولید وسایل کمپینگ فعالیت دارد و محصولات fit با کیفیت و متنوعی را همچون انواع چادر فایبر گلاس، چادر مسافرتی اتوماتیک، چادر فرانسوی، چادر فنری و چادر عصایی و همچنین انواع کیسه خواب و میز و صندلی تاشو را به بازار عرضه می کند. چادرهای مسافرتی fit بیش از سایر محصولات آن در بازار مورد توجه عموم قرار گرفته اند. بهره گیری از مدل ها و طرح های جدید و همچنین استفاده از پارچه های باکیفیت در ساخت را می توان دو علت پیشی گرفتن چادرهای مسافرتی fit دانست. در ادامه به برخی از مدل های چادر فیت اشاره می کنیم و توضیحاتی مختصر را در مورد هریک از آن ها ارائه می نماییم با ما همراه باشید.

چادر مسافرتی فنری فخر ایران
چادر مسافرتی fit مدل فنری
چادر مسافرتی fit فنری همان طور که از نامش پیداست دارای بدنه ای با مکانیزم فنری با قابلیت تا شدن است. این چادر را می توان در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی کرد و برای نصب نیازی به اتصال سازه به صورت جداگانه به بدنه نیست چرا که سازه به چادر دوخته شده است. همین ویژگی به ظاهر ساده سبب محبوبیت این چادر بین خریداران شده است. جنس بدنه¬ این کالاها معمولا از فلمنت ضخیم، آهنی کوره ای و پلی استر است و وزن بسته بندی بین 2- 45 کیلوگرم متغیر است. برخی از انواع چادر fit دارای پشه بند و هواکش، میخ نگهدارنده، طناب نگهدارنده و پوش دوم است.

چادر مسافرتی اتوماتیک فخر ایرا
چادر مسافرتی fit مدل اتوماتیک
یکی دیگر از محصولات این برند چادر مسافرتی اتوماتیک fit است. این نوع محصول دارای فریمی اتوماتیک و مشابه چتر است، نصب و راه اندازی سریع یکی از ویژگی های آن می باشد. افزون بر این، این چادرها مناسب طبیعت گردی و دارای کیف حمل و نقل هستند. جنس بدنه این کالاها معمولا از پلی استر می باشد. وزن بسته بندی این محصولات بین 91/3 – 8 کیلوگرم متغیر است. برخی از انواع چادر اتوماتیک دارای پوش دوم و میخ نگهدارنده می باشند.

چادر مسافرتی عصایی فخر ایران
چادر مسافرتی fit مدل عصایی
در این مدل پایه های چادر، مجزا از بدنه هستند و جنس بدنه معمولا از پلیستر ضخیم است. وزن بسته بندی این چادر مسافرتی بین 75/3- 8 کیلوگرم متغیر می باشد. معمولا برای محافظت بهتر در برابر بادهای شدید چند میخ و طناب نگهدارنده تعبیه گشته است. این کالا دارای کیف نگهدارنده نیز می باشد؛ که حمل ونقل آن را آسانتر می نماید. همچنین، دارای پوش دوم هستند که پوششی برای هوای سرد است و  مانع از نفوذ قطرات باران می شود.

صفحات زیر را جهت راهنمایی بیشتر در باره چادر های مسافرتی مطالعه نمایید: